2013. december 10., kedd

Csak az aktuálisról...

A blog bejegyzéseimmel csak az aktuálisról írt véleményemet adom, semmi mást!  

Ez a történet a blog bejegyzéseknél kezdődött.

„Magáról a bejegyzéseim tartalmáról elmondhatom, hogy az írásaimban próbáltam magamat adni, ami megmutatja azt, hogy ezek a megfogalmazások az én személyes véleményeimet, általam kiválasztott témákhoz való hozzá állásomat tükrözték, fedték le”.

 Ez a mondatrész már elhangzott az ezt megelőző blog bejegyzésemben, de úgy gondolom, vagyis fontosnak tartom, hogy erről írjak, és ezzel kapcsolatban tisztázzak olyan dolgokat, amik a blog bejegyzéseim alatt lehet nem voltak egyértelműek az írásaimmal kapcsolatban.


Amikor megírtam egy-egy blog bejegyzésem, úgy voltam vele, rendben van, ez készen van! Amikor láttam, hogy véleményezték a blog bejegyzésem, megvallom őszintén nem kapott el az izgalom, hogy vajon, ki mit írhatott. Tisztában voltam vele, hogy nyilván kaphatok véleményt az írásaimról, mert nem kell mindenkinek velem egyet értenie, de mégis annyira nem tudtam készpénznek venni, azokat a megjegyzéseket, amiket kaptam, mert ez szubjektív. Ez az egész blog bejegyzések hada, ez szubjektív! Szubjektív, mert az, hogy ki, hogy áll mihez, úgy gondolom egyénre szabott. És amikor egy megírt cikkelemzésem után elolvasom, hogy ez a fajta hozzá állásom nem lesz jó, ehhez a szakmához, amit tanulok, és amiért tanulok, akkor azt gondolom, ez kicsit számomra jogtalanak tűnik velem szemben, és pont ezért bántott is egy ideig. Egyetlen cikkelemzésem által nem feltétlenül arra világítok rá, hogy minden máshoz is így állok hozzá. Elég szerteágazó gondolkodású embernek tartom magam, aki képes más helyzeteket különbözőképpen lereagálni, megoldani és, aki nem igazán hajlamos egyetlen egy dologhoz kötni magát és mereven ragaszkodni ahhoz. Van, hogy rugalmatlan vagyok, de amikor állást foglalok egy kérdésben, amit kivetítenek vallási, gazdagsági és politikai témakörben, pedig a kérdés ugyanaz mégis elvárják, hogy mind a három fajta megközelítésből megválaszold, akkor váltig állíthatom, és kijelenthetem, hogy attól még hogy erre ezt válaszoltam, a másikra nem biztos, hogy ugyanezt fogom válaszolni! A szemléletem tehát nem ugyanaz! 

Ezzel csak azt szeretném tehát mondani, hogy, ha egy cikket kielemzek, vagy valamiről véleményt alkotok, nem feltétlenül azt akarom üzenni, hogy minden máshoz is így állok és ilyen vagyok, mint amilyennek megállapítottak az adott cikk elemzése által. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése