2013. december 7., szombat

Sok a kérdés, hol a válasz?

Lassan 3 éve bekerültem az egyetemre. Forgott körülöttem a világ. Nincs többé osztály, osztályfőnök, ellenőrző, házi feladat. Szabadság, szabadság!!!! kiabáltam. Aztán eltöprengtem, hogy minden egyetemistától azt hallom "bárcsak megint gimis lehetnék!, milyen nehéz az egyetem!" na de akkor, hogy is van ez?  Még is kell itt is teljesíteni. A fő problémám nem is ez volt, hanem hogy egyedül maradtam rengeteg kérdéssel:  A házi feladatot, hova/kinek kell odaadni? Mi az az netes vizsga? Hol találom meg a tananyagot, hiszen nincs is tankönyvünk?Ha kérdésem van kihez forduljak? Az első órán megkaptam a választ MOODLE!! (akkor még e-learning volt). Minden nehézségemre megoldást nyújt ez a csoda online kurzuskezelő rendszer.Itt aztán minden lehetséges, ami kell az egyetemi tanulmányok folytatásához. Megoldja, megkönnyíti a nincs osztályfőnök, hova adjam le a házit,online vizsga kérdéskörét. Egyszerű és kényelmes mind a diákok mind a tanárok számára. Elérhetővé teszi a tananyagok közzétételét mindenkinek, a beadandók feltöltését és értékelését, az online vizsga lehetőségét, fórumon kérdésfeltevéseket, egyéni értékeléseket egyszóval mindent. Egyszerű, logikus a használta, csak dicsérni tudom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése