2013. december 10., kedd

Zárógondolatok

Jöttem, láttam, győztem(?), de most már mennék!!
 Elérkezett az idő, hogy elfáradtam, besokalltam, meguntam. Nem csak erre a kurzusra gondolok, hanem az egész félévre úgy összességében. A hajtás, a számonkérések, a beadandók, a zh-k egyszóval az egyetem. Így a vége felé már menekülne az ember, pedig most jön csak a java.
A kurzusról annyit mondanék ismét, hogy hasznosnak tartom, sok olyan programmal ismerkedtem meg, amit nagyon hasznosnak találok és most már alkalmazom is őket.
Rengeteg kérdés merült fel bennem a témák megbeszélése után, amiken jó volt elmélkedni. Sok mindenre felnyitotta a szemem a jövendőbeli szakmámmal kapcsolatban, amire nem is gondoltam volna, ezáltal még jobban meg tudom őket érteni és még jobban betekintést nyerhettem a világukba.
Érdekesek voltak a feladatok. Soknak tartom, de nem kivitelezhetetlennek. Élveztem az órákat mindig jó volt a hangulat. A nap végén jó levezetés volt ez a másfél óra, kicsit oldottabb hangulatban, el tudtuk engedni magunkat. Nagyon fontos pozitívum, hogy nem volt ciki kérdezni és nem voltak ciki kérdések sem. Mindegy, hogy milyen alapvető programot vagy lépést nem értettünk nem volt "gáz" megkérdezni, így tényleg megtörtént a tanulás és a fejlődés.
Egyszóval jó a kurzus, ajánlom mindenkinek akinek sok a szabadideje!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése