2013. október 3., csütörtök

Google Map/Térkép, avagy melyik ismerősöd lakóhelye tetszik a legjobban, vagy a rejtélyes sziget létezése mindenkit épp úgy lefoglal, mint engem..?!

Google Map/Térkép, avagy melyik ismerősöd lakóhelye tetszik a legjobban, vagy a rejtélyes sziget létezése mindenkit épp úgy lefoglal, mint engem..?!

Kedves olvasóim, ahogy a cím is üzeni, a mai kis blogom fejezetében, a gooogle map-ről lesz szó.
Amikor először a google térképet megtaláltam, mint alkalmazást a google alkalmazásokon belül, hát nem örültem neki, hogy csak úgy általam ismert lakhely címeket bírva kiadja az adott címen található lakást, házat, kertet, és a hozzá tartozó portált.
Amikor beírtam a saját címem, hip-hop megjelent a saját kis Hűvösvölgyi kertes házunk, amiben kedves testvérkém, apukám, anyukám és jómagam lakunk immáron 20. éve.
A wikipédiában utána olvastam, mi a pontos leírása a google térképnek.
Célja ennek az alkalmazásnak, hogy interneten keresztül ingyen és bérmentesen igénybe vehessen bárki térképszolgáltatást.

Az elérhető térképek és műholdfelvételek az egész földet lefedik.  Hmm, vajon a föld mit szól ehhez…
Bevallom őszintén, ameddig az órán nem mutatta meg a tanárnő nekem ezt az alkalmazást, nem is tudtam erről a lehetőségről. Így tehát eddig joggal nem zavart, mivel nem is tudtam róla, hogy van ilyen lehetőség.
De azért valljuk be őszintén, érdekes dolgokat ezzel az alkalmazással is lehet találni.
2012.11.23. 08:00-kor jelent meg egy cikk, mi szerint rejtélyes, "láthatatlan" szigetet találtak a Google Térképen.


A cikkben pontosan elolvasható minden. Én, amikor végig olvastam…

Akkor most mielőtt leírnám a véleményem, idéznék a cikkből egy rövidke részletet, ami talán elárul mindent a cikk valóságtartalmáról.
„A kutatócsoport azonban végül 25 napi, a térképről leolvasott GPS koordináták körüli cirkálást követően sem lelte még nyomát sem szigetnek. Egy idő után felmerült, hogy elképzelhető: a szigetet csak azért lehetett látni a Google Maps felvételein, mert a műholdfotókat összekeverték, vagy azokban valamilyen más hiba keletkezett. Ugyanakkor a kutatások kiderítették, hogy a sziget többek között a Bing, a Yahoo és még az Apple térképén, sőt, egy atlaszban is megtalálható - csak éppen a valóságban nincsen neki semmi nyoma. A kutatók mindenesetre egyelőre nem adják fel a dolgot, és próbálnak a rejtély nyomára bukkanni. Nem kizárt, hogy a sziget - amolyan atlantiszi módra - valamilyen tektonikus mozgás vagy vulkánaktivitás következtében elsüllyedt, nyomát pedig már csak a műholdfelvételek őrzik”.


De aztán pedig én magam mégis arra a következtetésre jutok, hogy szerintem ez a sziget nagyon is létezhet, mert, ha mi házunk is megtalálhatók ebben a Google Térkép alkalmazásban, akkor ez a sziget sem csak úgy került bele a google térkép műholdfelvételébe. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése