2013. október 14., hétfő

Google Alkalmazások

Kedves Olvasók!

A minap egy nagyon érdekes programmal ismerkedtem meg jobban, ez nem más mint a Google Alkalmazások.Elsőként a Térképről szólnék pár szót:
 Láttam már ilyet sőt használtam is, de ez alkalommal nagyobb betekintést nyertem ebbe a világba és mondhatom rögtön elvarázsolt! Iszonyatosan élveztem ahogyan a műholdas térképpel megnézhettem szinte bármit a világban az Eiffel-toronytól kezdve a mi Parlamentünk át a Colosseumig.A híres épületek és városok után rögtön rákerestem a lakhelyemre, gyakran látogatott intézményekre,kávézókra, szórakozóhelyere, bejártam Budapestet virtuálisan röpke 10 perc alatt. Olyan volt mintha ott lennék, nagyon tetszett. Visszamentem egy 10 éves gyerek  szintjére és rengeteg dolog kezdett érdekelni. Miközben én játszadoztam a programmal eljött az a kérdés, hogyan lehetne ezt hasznosítani a tanításban. Számos ötlet jött, köztük legjobban a földrajz órán tanult városok és főbb nevezetességei tetszett. Valóban hasznos és jó dolog ezt bevonni a tanítás-tanulási folyamatba. De az emberek elsősorban nem erre használják. Sok hasznos funkciója van: útvonaltervezés, utcakereső stb.
Második alkalmazás ami nagyon elnyerte a tetszésemet az a Drive. Az órai feladat az volt, hogy tudományos konferenciát kellett szerveznünk az alkalmazás segítségével, anélkül hogy szóbeli kommunikációt folytattunk volna. Eleinte nehezen ment, mert egy chat beszélgetés mégsem olyan mint egy valódi de gyorsan belejöttünk. Nagyon megkönnyítette a feladatunkat az , hogy láttunk ki mit csinál. A későbbiekben biztosan ezt a módszert fogom javasolni a társaimnak, ha csoportmunkáról lesz szó. Egyszerű, időt és energiát tudunk megspórolni, viszont az elkészült feladat minősége nem romlik.
Ajánlom mindenkinek aki idő szűkében van!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése